Menara - Memori Cinta Semalam

Lirik Menara - Memori Cinta Semalam

Cinta yang kau jejaki
Sejak kenangan silam
Menghantui dirimu
Demi cinta semalam
Hanya semalam
Jauh di sudut hati
Engkau masih ku kenal
Sayang cinta semalam
Kita menjadi mangsa
Angkara durja
Pentas dunia
Biar pun kecundang
Simpan saja dihati
Kenangan semalam menduga kita
Aku yang sengsara
Aku yang menderita
Kerana penantian aku merana
Usah diulang pasti kecundang

Biar pun kecundang
Simpan saja dihati
Kenangan semalam yang menyakitkan
Aku yang sengsara
Aku yang menderita
Kerana penantian aku merana
Usah diulang pasti kecundang
Jauh di sudut hati
Engkau masih ku kenal
Sayang cinta semalam
yang menyakitkan
Aku yang sengsara
Aku yang menderita
Kerana penantian aku merana
Aku kecewa
Oooo kecewa

Klik untuk sumbangkan lirik yang lebih baik
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...