Ahmad Busu Dan Sabri Yunus - Jangan Main Mercun

Lirik Ahmad Busu Dan Sabri Yunus - Jangan Main Mercun

Satulah bulan kita puasa...jangan main mercun...jangan main mercun
Tiba masanya tak boleh raya...jangan main mercun...jangan main mercun
Orang yang degil memang kena...padan muka
Tak dengar kata orang tua
Kata orang tua

Harapan harapan hampa
Jarinya dah putus dua...padan muka
Harapan harapan hampa
Raya nie tak pergi mana yooo

Mercun sendiri dia yang buat...jangan main mercun...jangan main mercun
Akhirnya jari tinggal sekerat...jangan main mercun...jangan main mercun
Duduk hospital terkulat kulat...padan muka
Kekasih hati datang melawat
Bawa ketupat yooo

Nasibla baik kekasih telah datang
Tidaklah aku beraya sorang sorang
Nak ngurat misi
Tapi misi buat tak pandang
Jari sekerat aku dah tak macam orang
Aku baru pasang belum lagi sempat tutup
Tiba-tiba saja mercun dah meletup
Nasib baik aku ini masih lagi hidup

Harapan harapan ada
Kekasih masih setia...eewaahh
Harapan harapan ada
Tahun depan harus waspada yoo

Satulah bulan kita puasa...jangan main mercun...jangan main mercun
Tiba masanya tak boleh raya...jangan main mercun...jangan main mercun
Orang yang degil memang kena...padan muka
Tak dengar kata orang tua
Kata orang tua yooo

Sekarang ini aku dah memang rasa insaf
Kepada kau mat aku betul minta maaf
Dulu kau larang tapi aku buat tak peduli
Sekarang ini aku sudah tidak cukup jari
Kalau begitu kekasih masih setia
Kau jangan cuba cuba hendak menggoda
Nanti kau punya jari yang akan putus pula
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...